En finfin fredag.

Min fredag började med att jag och Desirée gick på H&M:s VIP-frukost på Hansa i Malmö. Det var smockat med folk!

De hade 20% på hela sortimentet så man fick ju passa på!

Därefter åkte jag hem. Hittade den här tröjan på Facebook och tänkte att en sådan måste man ju ha! 

Vid två-tiden fick jag och Dan finbesök av Sara, Ivan och Alicia. Lilla Alicia bara växer och växer. Längtar tills hon kan säga "Fie".

Därefter jobbade jag tre timmar på
Din Sko men det har jag såklart ingen bild på. När jag slutat åkte jag in till Malmö för att möta upp med några vänner. Vi gick till Babel och tittade på The True. Så himla bra band! Lyssna på dem genast!

Därefter gick vi till Debaser som äntligen har öppnat igen, YEY! Där drack vi drinkar tills klockan var halv tre på natten och det var dags att ta sista bussen hem. En finfin fredag med finfina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0