Min fredag i 7 mobilbilder.

Tänkte att jag skulle visa hur min fredag har sett ut genom min telefon. Det har varit en väldigt produktiv dag måste jag säg! Min fredag började med att jag gick upp klockan 06.30 och åkte till praktiken för ett morgonmöte. Bästa praktiken bjuder på frukost såklart.

Och finaste praktiken alltså. De gav mig en champagne i present som tack för min tid på Eminent. När VD:n berättade hur roligt det har varit att ha mig där och vilken nytta jag verkligen gjort så mantrade jag "gråt inte Sofie, gråt inte" för mig själv. Har blivit så känslig på gamla dagar. Men är det något jag har fått lära mig på Eminent så är det att ta emot beröm, för de har de verkligen överröst mig med. De har gett mig konstruktiv kritik när det har behövts och beröm så fort jag gjort något bra. Vill verkligen inte sluta hos dem på tisdag. Kommer sakna dem som 17. 

Men så åkte jag i alla fall hem och kom hem till Dan som byggde ihop min klädesställning. Fina Danis! Hur bra blev det inte förresten? Äntligen behöver mina klänningar inte hänga som packade sillar i garderoben.

Därefter var det dags för ett träningspass. Jag sprang 2,5 km och tränade rygg idag. Det blev ett bra pass! Måste dock träna upp min kondition om jag skall klara av att springa hela vårruset den 5:e maj.

När jag tränat klart cyklade jag hem och gjorde vid mig för att åka in till Malmö igen. Jag skulle nämligen hålla i en intervju till min C-uppsats på en reklambyrå. Gick mycket bra måste jag säg!

Efter intervjun köpte jag sushi med hem till mig och Dan. Omnom alltså. Har hört att människor stör sig på när man skriver så men OMNOM alltså! Älskar sushi. Perfekt fredagsmys-mat!

Fick hem en klänning jag beställt idag också. Min kusin beställde hem den här fina och jag var tvungen att köpa en likadan! Allt som är marinblått med ankare måste finnas i min garderob. Så det så. Nu har vi tittat på Let's Dance och ätit godis. Himla bra och produktiv fredag det här!

Kommentarer
Postat av: Egoina

Haha ;)

2014-04-13 @ 21:43:05
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0