Påskdagen.

I söndags åkte vi hem jag och Dan hem till Ola och Angelica för att fira det absolut sista av påsken.
 
Jag och Dan hade med oss påskägg till barnen och gömde dem i trädgården. Kul med påskäggsgömme!
 
Barnen sprang runt och letade efter äggen och hittade dem tillslut såklart.
 
Tova har ju fyllt 5 år och det skulle såklart firas! Hon fick ett par skor och en klänning av oss.
 
Jag och Loke!
 
Eftersom det var så himla fint väder tyckte vi att det var dags för grillpremiär. Kotlett, kyckling och korv blev det!
 
Och så åt vi givetvis ute! Längtar så otroligt mycket till sommaren. Vill ha 20 grader nu tack.
 
Sedan kom Lars förbi med fler presenter till Tova, bland annat såpbubblor! Såpbubblor är den absolut bästa presenten tycker jag, det och ballonger. Hade jag fått såpbubblor i 25-års present nästa år så hade jag blivit överlycklig. Och det var vår söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0