Dolce & Gabbana.

I slutet av augusti tar jag examen. Eller, jag presenterar min uppsats i alla fall. Så jag gav mig själv en liten "grattis till examen i förskott"-present.
 
Nämligen de här fina.
 
Och i glasen ser ni mig, hej hej!
 
Dessa röda och blommiga köpte jag på Synsam. De är från Dolce & Gabbana och jag är så rädd om dem att jag knappt vågar ha dem på mig.
 
De har den bästa 60-tals formen på bågarna och ser liksom eleganta ut samtidigt som de är fruktansvärt färgglada.
 
Jag vet att sommaren snart är slut men med dessa kan jag drömma mig bort lite extra. Till vita fina stränder med blått hav och en bra bok.
 
Glad som få är jag i alla fall. Solglasögon är ju trots allt den absolut bästa accessoaren.

Kommentarer
Postat av: Linda

Så himla fina!!! Skulle också vilja ha ett par snygga solglasögon men det är svårt när man som jag har vanliga glasögon alltid :(

2014-08-12 @ 13:45:23
URL: http://lilapixlar.blogspot.com

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0