Vecka 32.

Så var det en ny vecka och vi skall titta på hur den ser ut.
 
Måndag: Idag är jag ledig! Skönt. Jag skall storstäda hela dagen, försöka hinna med en promenad och ikväll kommer mina tjejkompisar förbi. Vi skall nämligen ha kräftskiva! Första kräftskivan av många nu i augusti hoppas jag. Älskar kräftor och framför allt kräftskivor.
 
Tisdag: Imorgon jobbar jag på Din Sko 13.30-20.
 
Onsdag: På onsdag jobbar jag på Din Sko 9.30-17.
 
Torsdag: Jobbar på Din Sko 13.30-20.
 
Fredag: Och så fredag! Då är jag ledig. Då skall jag sova ut, springa lite och städa lite. På kvällen skall jag och Dan på cykelfest! Vad det är och hur det går till får ni se senare. Men roligt skall det bli!
 
Lördag: På lördag skall jag jobba på Din Sko hela dagen, 9.30-17. Det är faktiskt min sista dag för sommaren! Så kan vi hålla semester innan skolan börjar igen. På kvällen är Dan iväg och spelar poker och jag skall träffa Rebbe en sväng!
 
Söndag: På söndag är jag leeedig. Det blir ganska mycket jobb denna veckan! Kanske inte i närheten av att jobba heltid, men ni förstår vad jag menar. På söndag skall jag och Dan hem till Ola och Angelica för att fira Lokes födelsedag! Hipp hipp hurra!
 
Och så ser denna veckan ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0