Julklädsel, 19 december.

Sådär. Då var man nyklippt och finklädd inför kvällens festligheter. Ikväll skall jag nämligen hänga i Malmö hos Desirée och fira lite jul såhär några dagar i förskott. Då måste man ju vara lite julklädd såklart!
 
Idag har jag på mig den största donuten jag har. Jag tycker den är mycket lättare att fixa till än "mellan-donuten" när man har fått så långt hår. Det går framförallt mycket fortare.
 
Okej, så blusen är egentligen en gammal klänning som jag toppar med en kjol över. Klänningen kommer från H&M och kjolen från Gina Tricot. Kjolen är ungefär en miljon år gammal.
 
Älskar blus/klänningen för att den har perfekta armar och är i den bästa vinröda färgen.
 
Dessutom har den en perfekt glammig krage!
 
Och så ser jag ut idag när jag är lite fredagsfin. Jag tänkte att jag skall försöka visa er alla mina julutstyrslar. Det kommer att bli en del nämligen. Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: sandra

fullkomligt älskar denna outfiten på dig!

2014-12-22 @ 07:34:11

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0