Söndagsaktiviteter.

Igår var det en lugn och skön söndag. Jag och Dan hade massvis med julklappar att handla och började därför dagen på Center Syd med Sara, Ivan och Alicia. Vi gick runt i timmar och handlade upp alla våra pengar på julklappar och Alicia fick dessutom vinka till tomten som var och hälsade på.

Några timmar senare var det dags för mig, Dan, Lars och Sös att titta på den tredje och sista delen av Hobbit i Malmö.

Den var såklart bra. Dock tyckte jag att det kanske var för lite handling och för mycket krigande, men vad vet jag. Det känna väldigt sorgligt att hela Sagan om ringen-grejen ska vara över nu. Men det blev en perfekt söndag med lagom intensiva aktiviteter tycker jag! Skönt att slippa sitta-hemma-söndagsångest som lätt kan uppstå annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0