Vecka 51.

Då var det måndag och dags för veckans schema! Det blir lite gott och blandat denna vecka.
 
Måndag: Idag är jag i Malmö och sitter med uppsatsen. Jag och Louise har en del som ska korrigeras så vi ska sitta med uppsatsen så mycket som möjligt nu. Dessutom har vi handledning idag. Annars är det vegetarisk måndag och Dan skall laga grönsakssoppa till ikväll.
 
Tisdag: Tisdag och jag och Louise skall plugga hemifrån. Annars så ska jag nog städa lite. Är så nedrans stökigt hemma. Jag är fortfarande dödsförkyld så det blir ingen träning denna vecka.
 
Onsdag: På onsdag skall jag på ett julevent med Eminent (som är reklambyrån jag skall börja jobba på, om ni minns)! Vi skall till Köpenhamn och äta en massa gott. Det skall bli mycket trevligt.
 
Torsdag: Då skall jag träffa Louise och vi skall sitta med uppsatsen heeeela dagen.
 
Fredag: På fredag är det julmys hemma hos Desirée på kvällen, men först skall jag till frisören och klippa mig klockan 13.00. Jag behöver VERKLIGEN klippa mig. Herregud alltså. Har typ inte haft såhär långt hår sen jag var 7 år gammal.
 
Lördag: På lördag skall jag och Dan ha lite julmys med några kompisar hemma hos oss. Skall bli mycket mysigt!
 
Söndag: Vilodag, 4:e advent OCH lillebror Carl kommer ääääntligen hem från Piteå! YEY. Har saknat honom massor och nu kommer han vara hemma i cirka TVÅ veckor. Woho!
 
Och så kommer min vecka se ut ungefär. Är en del som skall göras om jag säger så!

Kommentarer
Postat av: M

Ja, ska bli så mysigt att ha Carl hemma! Blir nästan 2,5 veckor!<3

2014-12-15 @ 13:09:23
Postat av: Des

Haha. Jag ska också till frisören kl 13! Då blir vi nyfriserade och tjusiga till kvällens festligheter :) <3

2014-12-16 @ 01:24:04

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0