Önskelista nummer 2.

Nästa onsdag fyller jag hela 24 år! Det är alltså exakt 6 dagar kvar till min födelsedag och det är många som frågar mig vad jag önskar mig. Jag är inte svår att köpa till, verkligen inte. Jag blir glad för allt. Just nu är jag extra galen i allt som är gulligt, fint och pastelligt. Lite som dessa nedan!
 
 
 
Bild 1 - Luftballongstavla från inreda.com. Finns HÄR.
Bild 2 - Happy Lights-ljusslinga i färgen Trinidad. OH, så fina. Vill klä hela min lägenhet i sådana lampor. Finns HÄR.
Bild 3 - Poster med orden "Grafisk Poster". Finns HÄR.
Bild 4 - Var tvungen att visa pantonemuggarna igen bara för att de är så himla fina. Finns HÄR.
 
Annars önskar jag mig kärlek, fortsatt fina festkvällar, nejlikor och att mitt liv skall fortsätta vara lika bra som det varit hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0