Helgen.

 
I lördags var jag och några andra tjejkompisar hembjudna till Marica på middag. Vi åt god mat och umgicks till klockan blev tolv. Vi pratade om bröllop och barn. Min ena bästa kompis skall gifta sig till sommaren och den andra skall få barn i februari, därför är dessa samtalsämnen ganska relevanta. Det är spännande hur livet är och hur allting utspelar sig. Det kommer att bli ett mycket händelserikt och spännande år, minst sagt!
 
Igår kom min morbror och hans familj hem till mamma och pappa för att fira trettondagsafton. Det är något av en tradition som vi försöker göra varje år. Vi åt trerätters middag, mackor med gubbröra till förrätt, oxfilé till varmrätt och pannacotta till efterrätt. Därefter umgicks vi tills klockan blev ett på natten och jag behövde sova. En så himla mysig helg med fina människor. Nu ser vi fram emot en lugn vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0