Så håller vi helg.

 
Såhär kan vi beskriva min dag, med tre bilder. Igår praktiserade jag från klockan 9 på morgonen till klockan 21.30 på kvällen. En mycket lång men både intressant och rolig dag. Så imorse var jag något trött när klockan ringde 06.00. Bild nummer två föreställer illustratören Sams skrivbord på praktiken. Han kallar sig själv OrdnigsSam, vilket passar alldeles utmärkt anser jag. Efter praktiken kom jag hem till en färdig middag! Även om det idag är torsdag så är det helg för både mig och Dan, då vi är lediga imorgon. Vad passar inte bättre på en fredagstorsdag än tacos? Inget, nej just det. Imorgon skall jag plugga lite och träffa Neja i Malmö. Vi skall ut på lite hemliga äventyr, spännande! Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0