Vecka 2.

God morgon! Jag tänkte att vi lite snabbt skulle titta på hur min vecka kommer att se ut. Nu är det ju ett nytt år och allt, så saker som man kanske har struntat i eller dragit ut på måste tas upp igen.
 
- Idag skall jag jobba på Din Sko 12-16. Därefter tänkte jag hålla söndag fast att det är måndag. Bara äta tacos och titta på film.
 
- Tisdag tänker jag börja med ett gympass. Eftersom jag har varit sjuk har jag inte tränat på cirka två veckor. Ska bli kul att sätta igång igen! Därefter går jag i skolan 13-17. Oh, äntligen lite rutin! Har saknat skolan lite.
 
- Onsdag till fredag tänkte jag jobba och bli klar med skolsaker jag inte blivit klar med. Som min praktikplan som behöver lite mer finjustering.
 
- Lördag jobbar jag lite på Din Sko igen.
 
- Men annars skall jag ha en så himla lugn helg att jag nästan smäller av! Behöver vila upp mig nu efter allt ståhej i December. Så då är det så himla skönt att 2:a veckan i Januari har en ledig helg för mig.
 
Men ungefär så kommer min vecka att se ut. Inte särskilt fullbokad än så länge. Trevlig trettondagsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0