Dagen Jaana fyllde 25.

Jag känner att jag hoppar lite i dagarna, men så blir det ibland! Nu går jag vidare till i fredags förra veckan, nämligen dagen då Jaana fyllde hela 25 år! Det var såklart tvunget att firas. Eftersom Jaana skulle fira sig på lördagen när jag inte kunde vara med, så bestämde vi att fira på fredagen också! Vi började med pannkakstårta som Jaana bjöd på. Nam nam.
 
"Du får skära upp först för du fyller faktiskt år", sa jag.
 
När vi hade ätit upp hela pannkakstårtan (!!!) drack vi Jaanas hemgjorda sangria. Fruktansvärt gott!
 
Jag var uppklädd i en ny svart jumpsuit från H&M, lockat hår och jag ler inte på bilden? Vad hände här? Surast i staden ungefär. Men pepp var jag!
 
Så gick vi vidare till Debaser och drack rosévin och alldeles för dyra shots. Därefter åt vi världens godaste falafel för 30 kronor och jag tog sista bussen hem. Perfekt sommarkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0