Nejas möhippa: Del 2.

Så vidare till del 2 av Nejas möhippa! Som ni kanske gissade skulle vi spela laserdome! Fast det var inte bara laserdome vi skulle spela, utan en hel trekamp! Men den första tävlingen var laserdome.
 
Här är vi svettiga och fina efter första rundan!
 
Gren två blev sumobrottning!
 
Så otroligt vacker.
 
Jag brottades mot Neja och förlorade hela TRE gånger. Sumobrottning är nog inte riktigt min grej med andra ord.
 
Lite pepptalk.
 
Vi var svettiga men glada!
 
Den sista grenen vad boxning. Vi skulle sitta på en stång och slå ner varandra med dessa jättehandskarna. Här var jag lite bättre och lyckades slå ner min motståndare!
 
När vi var klara tog vi bussen hem till Johanna som bor i Helsingborg.
 
Hon hade fixat och trixat och dekorerat hela lägenheten. Så himla fint!
 
Efter att vi gjort vid oss och inte längre var lika svettiga, var det dags att äta middag. Pizza!
 
Vi köpte några olika och skar upp dem så att alla fick en bit av varje pizza. Mycket gott!
 
Fina Neja!
 
Hej hej.
 
Så åt vi mycket och länge!
 
Till efterrätt hade Johanna gjort chokladpraliner!
 
Efter maten blev det en quiz om Robin som Neja skulle svara på.
 
Det var svårt, men hon var duktig ändå!
 
Så skålade vi i lakritssnaps och gav oss ut för ett nytt äventyr!
 
"Vad ska vi göra?" frågade Neja. "Det får du se" svarade vi då.
 
Det var dags för kubb! Det tog hundra år innan matchen var över, men mitt lag vann. YEY!
 
Så traskade vi vidare, samlade ihop våra saker och gick ut en vända på stan. Klockan två kramade jag om alla och tog tåget hem igen. Det var en väldigt händelserik och mycket rolig dag. Vi tackar Nejas syster Elin extra mycket som har planerat allting! Nu längtar vi bara till bröllopet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0