Vecka 29.

Självklart skall vi titta på vad som händer denna vecka! Denna vecka är ganska så smockfull.
 
Måndag: Idag jobbade jag på Din Sko, 9-17. Nu ikväll skall jag äta soppa, träffa Micke och planera äventyrssemester och senare tänkte jag springa om det bara vill sluta regna.
 
Tisdag: Imorgon jobbar jag på Din Sko, 14-20. Sedan är det Allsång på Skansen-mys hemma hos mamma och pappa som gäller.
 
Onsdag: På onsdag är jag ledig och måste fixa och trixa med lite saker. Om det är fint väder vill jag dessutom ta mig till att lägga mig i solen och läsa en bok. Behöver ju faktiskt koppla av också.
 
Torsdag: På torsdag jobbar jag på Din Sko, 14-20. Sedan spelar lillebrors band BOSS i Malmö, så det kan hända att jag tittar på deras konsert om jag hinner en sväng efter jobbet.
 
Fredag: Fredag är det dagen före den stora dagen! Då tar jag mitt pick och pack och Danis under armen för att åka till Kågeröd och hjälpa Neja och Robin med lite förberedningar. "Förberedningar för vad?", tänker ni.
 
Lördag: PÅ LÖRDAG SKALL EN AV MINA ALLRA BÄSTA KOMPISAR GIFTA SIG!!!!! Och jag är brudtärna! Alltså, så himla kul det ska bli! Och fint! Kommer gråta och skratta mycket den här kvällen. Hur kommer jag att se ut? Vilken klänning kommer jag att ha? Hur kommer Neja och Robin se ut? Vem fångade buketten? Sådant vill ni ju INTE missa!
 
Söndag: På söndag skall jag sova tills klockan är MINST 12 och sedan skall jag och Dan åka hem. Förhoppningsvis är vi trötta och nöjda med gårdagen.
 
Och så kommer min vecka att se ut. Fullsmockad och rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0