Vecka 31.

Jag tänkte att vi skulle titta lite på hur vecka 31 kommer att se ut för mig!
 
Måndag: Idag är jag ledig och ska fixa och dona med lite saker. Sådana saker om jag annars inte har tid till och även umgås med Sös lite.
 
Tisdag: Imorgon åker jag nämligen till Åhus och till mormor. Där ska vi träffa släkten lite och bara umgås. Det ska bli så himla mysigt.
 
Onsdag: På onsdag åker jag hem från Åhus och skall spela badminton med Rebbe och Johan vid 17-tiden. Det ska bli mycket spännande, kanske är jag helt grym på badminton? Vem vet!
 
Torsdag: På torsdag skall jag jobba på Din Sko 14-20.
 
Fredag: Leeedig och har inget särskilt planerat! Spännande.
 
Lördag: På lördag jobbar jag först 12-16 på Din Sko och därefter är det faktiskt både Big Slap i Malmö OCH Desirées födelsedagskalas. Fullt upp alltså!
 
Söndag: På söndag jobbar jag 13-16 och annars skall jag bara ta det väldigt, väldigt lugnt.
 
En ganska skön vecka om jag får säga det själv!

Kommentarer
Postat av: Therése

Då kommer ju du hem till mamma i morgon ju! Så mysigt! ♡

Svar: Ja, det gör jag! <3
Sofie

2014-07-28 @ 22:47:21

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0