Nu får det bära eller brista.

 
Sådär ja, nu är mitt examensarbete inlämnat. Min C-uppsats handlar om hur kontorskollektiv kan främja reklam- och kommunikationsbyråers arbete och nu är den äntligen klar. Idag var deadline och jag känner mig hyffsat nöjd. Men på något sätt är hela momentet som Schrödingers katt just nu. Katten liksom både lever och är död tills lådan öppnas, och det är precis så som det känns med min uppsats. Uppsatsen är både godkänd och underkänd just nu, i alla fall tills augusti. Då kommer jag gå upp inför mina klasskamrater, presentera min studie och få reda på om min uppsats suger, är helgrym eller kanske någonstans där emellan. Men tills dess hörrni! Tills dess håller vi banne mig sommarlov.

Kommentarer
Postat av: Therése

Gilkar liknelsen med Schrödingers katt! :D ♡

2014-06-27 @ 22:30:21

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0