Sommarlovsfirande.

Så igår traskade jag, Jaana och Cilla hem till Lina för att fira att jag och Lina äntligen har lämnat in våra uppsatser. Här har vi Linas fina lägenhet! 

Efter att vi druckit lite jordgubbsvin gick vi vidare till Debaser för att ta några öl och möta upp Desirée.

Och ta obligatoriska bilder på badrummet. 

När klockan var halv 2 var det dags för mig att ta bussen hem. Det ösregnade.

Men jag var glad ändå! Desirée hade varit på barnkalas tidigare på kvällen och jag fick hennes godispåse som grattis till inlämningen av min uppsats. Himla snällt. Idag har jag jobbat på Din Sko och resten av helgen skall jag bara mysa med Dan som ÄNTLIGEN är hemma från Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Lina

Fin kväll :)

2014-06-29 @ 19:14:52

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0