Vecka 27.

God förmiddag mina vänner! Vi ska titta lite på hur denna vecka ser ut.
 
Måndag: Idag börjar jag min dag med ett löparpass och därefter jobbar jag på Din Sko 14-20.
 
Tisdag: Imorgon åker jag till Sölvesborg för att bo hos min morbror och hans familj som jag brukar göra. Det är nämligen dags för Killebom som jag brukar besöka varje sommar. Så jag landar i Sölvesborg runt 11 imorgon.
 
Onsdag: På tisdag är det dags för marknaden på Killebom! Vi ska äta langos, köpa godisremmar och titta på allt möjligt som går att köpa.
 
Torsdag: På torsdageftermiddag åker jag hem igen och pussar på min Dan som inte kan följa med till Sölvesborg för att han måste jobba :(
 
Fredag: Fredag skall jag skriva en oppositionsrapport till någon annans uppsats och annars vara lite ledig bara.
 
Lördag & Söndag: Jobba på Din Sko!
 
Och kommer min vecka att se ut! Det ska bli mysigt med en minisemester till Blekinge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0