Alicia.

Ni anar inte hur många blogginlägg jag har samlat material till. Jag tror jag har bilder från tre tillställningar och så lite andra bilder på det. Snart skall vi köra till mormor för att fira hennes födelsedag. Det har varit en hektisk vecka och därför har jag inte riktigt haft tid till er. Men ett söndagsinlägg skall ni få med några av de finaste bilderna som finns!


Säg hej till finaste lilla Alicia! Min bästa vän Sara fick äntligen sin dotter och kan ni gissa när?! På min födelsedag av alla dagar! Absolut den finaste födelsedagspresenten! Oh. Nu skall vi bebisgosa mycket framöver! <3

Kommentarer
Postat av: jawna

Aww, lilla plutten <3 Jag spenderade hela dagen igår med att snusa på min brorson. Han är en dag yngre än Alicia (bra namn förresten)!

2014-03-02 @ 16:24:02
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: M

Så söt och namnet passar, tycker jag!! :-)

2014-03-03 @ 14:42:03

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0