Dagen jag fyllde 24.

Förra onsdagen var dagen jag fyllde 24 hela år! När min praktik slutade klockan 17.00 tog jag bussen hem och Dan hade kämpat hela dagen med både städning och matlagning. Det var till och med färdigdukat när jag kom hem. Bästa Dan alltså <3
 
Så anlände gästerna klockan 18.30 och maten var färdig strax därefter. Vi bjöd på ungsstekt lax, pressad potatis, finfin kall sås, sallad och stooora räkor! Så himla gott. Åt tills magsäcken nästan sprack.
 
Mormor hade bakat tårta som fick bli efterrätt. Så himla gott. Födelsedagsbarnet fick skära upp tårtan såklart!
 
Så pratade vi och umgicks tills klockan var 23.00 och då fick alla gå hem. Det var ju faktiskt bara onsdag och vissa skulle upp tidigt dagen efter. Jag fick så himla fina presenter av alla! Av mina bröder fick jag rosa träningshandskar, av mamma och pappa fick jag träningslinne och en klänning jag önskat mig, av mormor fick jag pengar, vin och en äggklocka som var välbehövlig och av Dans föräldrar fick jag en dvd med serien "Darling buds of May" och fina liljor. Jag fick dessutom en bok av Dan, en mugg jag önskat mig, glas och kökshanddukar av Sös, och en hortensia av mamma och pappa. Så himla nöjd med mina presenter, verkligen allihop! Känns verkligen som att alla känner mig och vet vad jag tycker om. Blir så glad. Det var i alla fall en väldigt fin födelsedag och på lördag skall vi fira den ännu mer fast med kompisar. YEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0