Det där med Dans teknikintresse.

Sofie: Daaaan!
Dan: Ja?
Sofie: Vågen är sönder! Vi måste köpa en ny. Jag skall ändå ner till Maxi nu så jag kan göra det.
Dan: Nej, men jag kan göra det! Jag kan beställa en över nätet så blir det en ordentlig.
Sofie: Okej, om du vill det så.

En stund senare.

Sofie: Vad köpte du för våg?
Dan: Jag köpte en för tusen kronor.
Sofie: TUSEN KRONOR?!?!
Dan: Ja! Den mäter muskelmassan i kroppen och hur stor fetthalten är. Sedan kan du länka den till din mobil via en app, så får du ett diagram i telefonen över hur mycket du går upp och ner.
Sofie: ?!?!?!?!
Dan: Bra va?
 
Jag som bara ville ha en vanlig våg för 149 kronor på Maxi.

Kommentarer
Postat av: Egoina

Tusen kronor?? HAHAHA. Det är helt sjukt ju. Måste vara en bra våg iaf. Använd den om du vågar. Okej, dåligt ordskämt. Sorry ;)

2014-03-06 @ 22:41:50
URL: http://egoinas.se
Postat av: M

Ska Dan beställa saker, så gör han det med besked... Inga små vågar för 149 kr där inte!! Hihi Kram på er!! :-)

2014-03-07 @ 08:06:18
Postat av: sandra

har han inte hört uttrycket: för många finesser = för mycket som kan gå sönder? ;)

2014-03-07 @ 21:58:05
URL: http://saaaandii.blogg.se
Postat av: Therése

Hahahahah! Jag o Stefan dör! Såå typiskt Dan :D

2014-03-08 @ 11:02:40
Postat av: jawna

Haha, Dan..! Men nu undrar jag HUR fasiken en våg kan mäta fett och muskelmassa????

2014-03-09 @ 16:42:40
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: Ingegerd

Hej...Jaa, Dan i ett "nötskal"....LoL.......
Hoppas att den nu "står" upp till sina förväntningar..........!!!
Väl dyr, tycker jag...Frakten tillkommer väl oxo...!??

2014-03-10 @ 11:05:07

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0