Onsdag.

Oh, är så himla trött på att vara fattig nu. Såååå himla trött. Vill bara ha lön och lån och bidrag och hela köret. Jag är så trött på att ha med mig torra och tråkiga rester till lunch till praktiken om dagarna och så trött att inte kunna laga vad jag vill för att vissa saker är för dyrt.
 
Så himla trött på att vara student just nu. Jag vill jobba, jag vill vara ledig när jag är ledig och jag vill ha lön så att jag kan handla vad jag vill, spara hur mycket jag vill och resa vart jag vill. Så himla trött på det här. Veckan innan lön är också alltid värst.
 
Annars fyller älskade Danis 30 år imorgon! Då skall han få finfina presenter av mig. Vad han får för presenter får ni se imorgon! Hoppas ni får en mycket bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: jawna

Me too. Nu blir vi rika istället!

2014-03-19 @ 18:00:43
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0