Svar på frågor.

Har fått lite nya läsare som har ställt lite frågor om mina klänningar och tänkte att jag skulle besvara dessa här i ett inlägg med länkar och så!
 
Hej, hittade hit via Egoinas blogg och bara älskar dina klänningar. Den här har jag suttit och letat efter en timme nu på Asos men hittar den inte. Vet du om den är slut eller är jag bara blind? ;)
Svar: Hej! Tack så hemskt mycket! Oh, älskar den här med svalor. Du hittar den HÄR, men den är nästan slut tyvärr :/ Det kommer säkert komma in fler! Det gör det ibland med jämna mellanrum, så håll utkik!
 
Hej hej! 
Måste bara fråga vad du hitta den mysiga klänningen någonstans? Ser så skön ut :)
Svar: Hej! Den är jättemysig! Du hittar klänningen HÄR :)
 
Hoppas det var till någon hjälp! Tack för era kommentarer :)

Kommentarer
Postat av: Uppsalatjej

Tack för svaret, kommer fortsätta att titta in här=))

2014-03-25 @ 16:39:43
Postat av: Z

Du verkar beställa mycket från asos :) Hur är det med frakt och tullavgifter och så?

2014-03-25 @ 17:53:34

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0