Vecka 11.

Såhär kommer min vecka att se ut!
 
Måndag: Praktik mellan 9-17 och därefter se Walking Dead med Carl, Christoffer och Skåne. Det har blivit vår måndagsrutin.
 
Tisdag: Praktik mellan 9-17.
 
Onsdag: Praktik mellan 9-17.
 
Torsdag: Ledig och skall skriva på min C-uppsats.
 
Fredag: Ledig, skall plugga och hålla fredagsmys!
 
Lördag & Söndag: Leeeeedig och skall plugga! Måste städa också, det är skitigt här hemma.
 
Sååååå himla lugn och skön vecka. Väntar bara på att jag skall bli frisk så att jag kan börja styrketräna igen. Har varit lite småförkyld nu på sistonne och har inte vågat ta ut mig på gymmet direkt. Hoppas er vecka är lika lugn och fin som min och att min lugna vecka resulterar i en massa roliga blogginlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0