Vecka 13.

Så börjar vi måndagen med att titta på hur denna vecka kommer se ut! Det är en ganska full vecka med massor som skall göras.
 
Måndag: Idag har jag praktik 9-17, därefter skall vi laga mat, äta och titta på Walking Dead. Kanske blir det ett träningspass idag också.
 
Tisdag: Denna dag åker Dan till Stockholm och är iväg två nätter. Kommer sakna ihjäl mig efter honom. Jag kommer hänga mycket hos mamma och pappa, äta gratis mat och sådär. Vilket är fint såklart. Annars är det praktik 9-17 och antagligen ett träningspass på kvällen.
 
Onsdag: Praktik 9-17 och AW med Jaana och Des på Scania efteråt! Oh, längtar redan. Skall frossa i mat. Annars skall jag träna.
 
Torsdag: Praktik 9-17 och jobb på Din Sko 20-23, det är VIP-kväll nämligen och Center Syd har öppet extra länge. På torsdag kommer Dan hem från Stockholm också! Yey!
 
Fredag: På fredag skall jag intervjua företag till min C-uppsats och vi skall även förbereda inför Dans 30-års fest på lördagen. Hämta nyckeln till lokalen och sådant.
 
Lördag: Dagen för Dans stora 30-års fest! Smockfull är lördagen. Den börjar med en tripp till Malmö där ärenden skall springas och smörgåstårtor hämtas. Sedan fortsätter den med fest! Ska bli så kul!
 
Söndag: Städa lokal, äta skräpmat (eller smörgåstårta om det blir något över), titta på film och tusen serier.
 
Och så ser min vecka ut! Spännande.

Kommentarer
Postat av: M

Gratismat??? Tor du det?? ;-) Puss

2014-03-24 @ 11:29:37

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0