Blue suede shoes.

Jag tänkte att vi skulle titta på mina nya blåa skor som jag har köpt! Inlägget till ära så citerade jag kära Elvis i rubriken. Mina blå skor är dock inte i mocka, men ni förstår vad jag menar.
 
De här fina kommer från ECCO och är de skönaste vardagsskor jag någonsin haft. Jag älskar den klarblå färgen och hur de ser ut som bowlingskor.
 
De har bra dämpning vilket passar perfekt för att strosa omkring på äventyr i Malmö. Nu skall jag inte handla skor på över tre år och det blir minsann ingen mer shopping denna månad! Men nöjd som 17 är jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: J

Skitsnygga är dom! Gillar också att det ser lite ut som bowlingskor.. Älskar bowlingskor..

2014-05-06 @ 11:25:58
URL: http://jawnas.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0