En utflykt till Tyskland förkortat i 7 bilder.

Igår satte jag och pappa oss i bilen för att ta oss genom Danmark och sedan båten till Tyskland för att handla diverse saker.
 
En solig dag på Öresundsbron, javisst!
 
Man måste ha bunkrat upp med bra skivor om man skall sitta i en bil en hel dag. Jag tog med She & Him förstås! Skivan fick jag av fina Amanda och Johanna i födelsedagspresent. Den har verkligen slitits med hälsan.
 
Man måste ha färdkost också! M&M's är ju perfekt till exempel.
 
Tycker att Danmark lite ser ut som Skåne om jag får säga det själv. Men kanske inte så konstigt trots allt.
 
Så kom vi på båten som skulle ta oss till Tyskland. Den ultimata båtlunchen: Pölse/korv med pommes. Självfallet!
 
Sedan var pappa såhär glad när vi hade varit i Tyskland en vända och åkte hem igen! Obs, Obs, Obs han drack inte. Flaskan är oöppnad och han bara skojade. Så ni har koll liksom. Do not drink and drive! Och det var vår mycket spännande utflykt till Tyskland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0