Sommarlovsfredag och bröllopsfest.

Igår åkte jag in till Malmö för att titta på när Jenny presenterade sitt examensarbete och det gick mycket bra för henne! Därefter åkte jag ner till Triangeln, köpte mig en ny bok och satte mig i Folkets park för att hålla lite sommarlov.
 
Därefter mötte jag upp Jenny och Cilla för att dricka cider och fira av skolan lite.
 
Därefter åkte jag till Åkarp för att gå på Dans kusins bröllopsfest. De hade dukat upp med god mat i trädgården och mycket folk var där!
 
Annika och Lars, bruder och brudgummen!
 
Gäster!
 
Sedan var det dags för bröllopstårta!
 
Både fin och mycket god!
 
Så skar brudparet upp tårtan och lite senare begav jag och Dan oss hemåt. En mycket fin fredag om jag får säga det själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0