Lördagsgrillning i Löddeköpinge.

 
Igår samlades hela familjen hemma hos mamma och pappa här i Löddeköpinge. De skulle nämligen ha gäster och ställde till med stormiddag! Det grillades fläskfilé och majskolvar, serverades grönsallad med mango, klyftpotatis och ett antal kalla såser. Väldigt gott! Till efterrätt blev det citronfromage med kex till. Vi pratade mycket och länge om Eurovision Song Contest, Ted Gärdestads fantastiska låtar och hur kallt det kan vara i mammas och pappas pool på sommaren. Det var en väldigt mysig kväll och jag fick en helt pluggfri dag vilket jag tackar för. Idag har jag jobbat tre timmar på Din Sko och skall nu sätta mig ner för att transkribera ännu en intervju. Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0