Söndag.

 
Idag åkte jag, Dan, pappa och Carl ut till Bjärred. Vi köpte kulglass doppad i choklad och gick ner till havet. Det var aningen kallt men det fick liksom gå. Det är ju en sommardebut att äta kulglass i solen. När vi ätit upp begav vi oss till Nova i Lund. Där hittade jag en klänning som snällt fick stanna kvar i affären och så ett par skor som jag skall visa er imorgon när det är bra fotoljus. De har nämligen den finaste blå färgen! Nu har jag tränat, ätit och skall titta lite på TV innan det är dags att ta tag i uppsatsen igen. Hoppas ni har haft en bra helg! Imorgon kör vi igång med schema för veckan igen. Jag har inte haft så mycket inplanerat på sistone så jag har liksom inte tyckt att det har varit lönt. Men nästa vecka händer en del och det vill ni ju inte missa!

Kommentarer
Postat av: Rebbe

Jag var också på Nova idag! Mellan typ 13.30-16.00. Var du där då också? Tråkigt att vi inte sågs! <3

Svar: Vi var där runt 16 tror jag! Ja, hade varit kul att ses! :) <3
Sofie

2014-05-05 @ 00:19:30

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0