Vecka 19.

God middag på er allihop! Vi ska kika på hur denna veckan kommer att se ut.
 
Måndag: Idag har jag pluggdag fram till 16 ungefär. Sedan byter jag om och tar bussen in till Malmö. Ikväll springer jag och några vänner Vårruset! Men mer om det senare.
 
Tisdag: Träna på dagen och sedan jobba på Skopunkten 13.30-20.10. För er som missat det så är jag även extraarbetare på Skopunkten nu för tiden.
 
Onsdag: Ser exakt ut som tisdag. Träning och sedan jobba på Skopunkten 13.30-20.10.
 
Torsdag: Ledig! Skall plugga heeela dagen. Vill bli klar med min uppsats..
 
Fredag: Plugga, träna och ha Elin och Andreas över på middag. Mycket trevligt!
 
Lördag: På lördag skall jag och Dan på bröllop! Det är en gammal kollega från när vi jobbade på Burger King som skall gifta sig och temat är rosa. Jag har köpt en ny klänning (Är ni förvånade?) och Dan har en fin, rosa slips! Vi är även bjudna på 100 (eller snarare 3) Eurovision-evenemang den dagen och en stor födelsedagsfest. Så vi får se vart kvällen för oss lite.
 
Söndag: En "Jag-skall-absolut-inte-göra-någonting"-dag. Kanske titta på lite serier. Men annars bara äta god mat och ta det lugnt.
 
Så det blir en ganska så fartfylld vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0