Helgens klädsel.

I helgen var jag ju på lite upptåg och klädde upp mig lite. Jag hann ta några mobilbilder till er och tänkte att vi skulle titta på dem.
 
Fredag: I fredags överraskade vi som sagt Amanda på hennes födelsedag och då var man självklart tvungen att klä upp sig lite. Då hade jag på mig den här nya klänningen från MQ! Älskar det grå/svarta leopardmönstret och att det är en någorlunda varm festklänning. Den får definitivt följa med ut på fest fler gånger.

Lördag: I lördags åkte jag och Dan till Dans föräldrar för middag och då passade den här höstklänningen perfekt! Den fyndade jag för 149 kronor på H&M och är verkligen i höstens bästa färger.

Det var helgens klädsel! Vad jag hade på mig på söndagen var inte intressant nog för att hamna på bild helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: jawna

Fina du <3

2014-11-11 @ 10:52:38
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: Therése

Ååååhh fina du! Vilka fina klänningar! Den första VILL JAG HA! ♡

2014-11-11 @ 21:02:18

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0