Sjukis.

Vaknade upp imorse och mådde allmänt dåligt. Känns som jag är lite smått förkylt och att det är på väg att bryta ut ännu mer. Ni vet när man är tung i huvudet, trött hela tiden, snorig och ont i halsen? Så är det nu i alla fall. Perfekt att vi denna vecka har de första två viktiga föreläsningarna på länge och som jag verkligen behöver gå på för att öka mina chanser att klara tentan som är om cirka två veckor. Nåja, det var bara att masa sig till skolan i en varm tröja och hoppas att det inte blir värre. Tur att det i alla fall var en intressant föreläsning!

Man vet att man behöver tvätta när man inte har några matchande strumpor kvar.

Någon hade ritat den här söta på bänken jag satte mig vid. Den gjorde mig på lite bättre humör i alla fall! 

Kommentarer
Postat av: M

Krya på dig, gumsi!! Puss

2014-11-05 @ 08:48:22

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0