Vecka 45.

Så var det en ny vecka och dags att titta på vad jag kommer ha för mig.
 
Måndag: Idag skall jag till skolan och träffa Louise. Vi skall sitta med vår uppsats som äntligen har börjat komma igång! Skönt. Idag är det också vegetarisk måndag och jag har ett jättelätt recept att bjuda på idag.
 
Tisdag: Imorgon har jag skola mellan 13-15. Därefter skall jag träna lite.
 
Onsdag: Ledig! Skall sitta hemma hela dagen och skriva på vår uppsats. Behöver också läsa lite till vår tenta som är om två veckor. Jag skall också träna lite.
 
Torsdag: Lektion mellan 13-15 och därefter skall jag kanske träffa Carro för lite kvalitetstid.
 
Fredag: På fredag är jag ledig! Då skall jag träna och ha fredagsmys framför idol. Som vanligt alltså.
 
Lördag: På lördag skall jag och Dan på middag hos hans föräldrar. Det vankas gåsamiddag! Annars skall jag träna på dagen.
 
Söndag: Vilodag! Titta på serier, plugga lite kanske och definitvit städa.
 
Och så ser min vecka ut! En någorlunda upptagen vecka men ändå med en del lediga luckor. Skönt!

Kommentarer
Postat av: M

Kom på att det är Fars-dag på söndag.... Puss

2014-11-03 @ 11:37:51
Postat av: Regina

Söndagsmys på en fredag? Crazy!! ;)

Svar: HAHA! Var kanske lite trött när jag skrev det xD hahaha
Sofie

2014-11-03 @ 15:48:08
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0