Halloween 2014.

I lördags var det dags för min och mina syskons årliga Halloweenfest. Förbered er på ett inlägg med en miljon bilder. Vi bunkrade i alla fall upp med en massa snacks.
 
En massa, massa, massa snacks. Den här dödskalleskålen fick vi av Ivan och Sara förra året. Han hugger när man försöker ta godiset, jätteläskig.
 
Jag såg ut såhär som ni minns! Skelettklänningen är beställd från Partykungen.se och peruken har jag köpt på Buttericks. Hatten är gammal och köpt i en liten affär i Malmö. Det var kul att för en gångs skull klä ut sig lite extra eftersom jag nästan alltid har vanliga kläder på mig när jag skall klä ut mig.
 
Carro var världens sötaste hippie!
 
Sös var Edgar Allan Poe och lillebror Christoffer var Slenderman.
 
Dan var världens sötaste Super Mario.
 
Carl och Alice var demon och djävul.
 
Christoffer skulle vara läskig och dök upp i varje hörn av bilderna. Precis som Slenderman.
 
Stina!
 
Micke och Markus var Ronny och Ragge och fick 2:a pris i årets "Bästa maskerad"-tävling.
 
Sös och Jennie.
 
Jag och Danis.
 
Amanda var en japansk skolflicka och urgullig.
 
Fina människor!
 
Lina var utklädd till Black Swan och Lars var utklädd till en riddare (med en väldigt stor snopp? haha).
 
Desirée var fågelskrämma och Micke var "the driver" från Drive.
 
I hallen hade vi trevligt.
 
Neja var också Black Swan och hade målat sig jättefint.
 
Rebbe var världens sötaste sjöjungfru.
 
Sara, jag, Rebbe och Neja. <3
 
Här ser vi lite bättre bilder på deras maskerader. Regina var Cruella De Vil och Sara var en svart ängel.
 
Så minglades det runt. Vi var en del folk.
 
Elin och Sara!
 
Jag älskar att alla var så himla fina och verkligen lagt ner mycket tid och energi på sina utklädnader.
 
Neja och Robin. Robin var Robin Hood om ni inte ser det, fast det gör ni nog.
 
Ivan och Sara.
 
Rola var Lady Gaga, Louise var ett kattdjur och vann 1:a-pris i vår tävling, Japansk skolflicka, Fågelskrämma och Jaana var Kat von D.
 
Jaana var sjukt lik som Kat von D dessutom.
 
Två stycken Black Swan.
 
Emelie var så fruktansvärt läskig.
 
Vi dansade.
 
Och lekte med Lars stora snopp? haha.
 
Regina och Sarah.
 
Emelie och Philip, och någon som fotobombade vår bild?
 
Sarah H var en pruttkudde och vann 3:e-priset i vår tävling.
 
Jag gick runt och kände på mina höftben hela tiden och tänkte att jag kanske behövde äta något. De hade ju blivit så sjukt synliga helt plötsligt.
 
Kanske bör färga håret i den här färgen förresten?
 
Så dansade vi runt och drack prosecco med superlångt sugrör. Vid halv tre på natten gick de sista gästerna och klockan tre skruvade vi dessutom tillbaka klockan. Jag och mina syskon vill tacka alla för en lyckad fest och vi är så glada över att det var så många som ville närvara och göra kvällen så rolig. Ni är bäst helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: jawna

Haha, härliga bilder! Tack till er <3

2014-10-27 @ 13:06:17
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: M

... och huset står kvar!! ;-) Hihi

2014-10-27 @ 13:11:31
Postat av: Rola

Wow vad härliga bilder! Tack för en superfett!! Puss!!

2014-10-27 @ 16:36:32
Postat av: Lina

Lars tipsa mig om att titta in här. Så fina foton! Tack för en supertrevlig kväll så ses vi nog den 8de om jag inte minns fel. :)

Svar: Oh så roligt! Ja det gör vi! Ska bli mysigt :D Tack själv för att du kom och så trevligt att träffa dig!
Sofie

2014-10-28 @ 18:17:27
URL: http://linaolssons.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0