Lördag hos Jaana.

I lördags hade vi tjejhäng hos Jaana och jag hade inte med mig min kamera så ni får nöja er med några mobilbilder. Jag såg ut såhär i alla fall! Klänningen kommer från Zalando.
 
Vi bestämde oss för att laga hemgjord pizza vilket inte är helt fel en lördag.
 
Johanna, Mia och Des!
 
Hur gott? Jag tog utan ost på min pizza som vanligt eftersom jag får så himla ont i magen av det. "Så sorgsen din pizza ser ut utan ost", sa Des. "Jag vet :(" svarade jag. Jag som älskar ost.
 
Sedan bjöd Jaana på dumlekladdkaka och vi spelade spel och pratade världsproblem. Halv två tog jag bussen hem och sov tills klockan var elva dagen efter. Förstår inte varför jag är så himla trött hela tiden när jag knappt har saker att göra? Men en finfin och mysig lördag var det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0