Vecka 42.

God förmiddag på er! Vi börjar måndagen med veckans schema som vanligt.
 
Måndag: Idag började jag morgonen med ett löppass och skall snart in till skolan för att träffa min skrivarkompis Louise. Vi skall arbeta på vår uppsats och försöka komma lite längre i vårt skrivande. Idag är det också vegetarisk måndag och det vankas linsgryta hemma hos familjen Strandberg/Andersson.
 
Tisdag: Imorgon är det föreläsning 13.30-15.
 
Onsdag: På onsdag skall jag träna och plugga.
 
Torsdag: Samma som på onsdagen.
 
Fredag: På fredag skall jag och mamma till Asmundtorp för att göra ett ultraljud på Isas hjärta. Vi håller tummarna för att allting är som det ska. Annars blir det tacofredag framför Idol som vanligt.
 
Lördag: Börjar morgonen med ett träningspass och på kvällen kommer några av mina tjejkompisar över för en vinprovarkväll! Skall bli mysigt.
 
Söndag: Vila och titta på alla serier.
 
Det blir en ganska lugn vecka och det är så himla skönt. Vill dock bara att det skall bli fredag så att vi kan få reda på hur det är med Isas hjärta. Vet inte riktigt vart jag skall ta vägen om det inte är bra med henne.

Kommentarer
Postat av: J

Håller tummarna för din fina kise <3

2014-10-13 @ 13:04:47
URL: http://jawnas.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0