Vecka 43.

Glad måndag på er! Då var det visst en ny vecka och vi skall självklart titta på hur mitt schema för denna veckan ser ut.
 
Måndag: Idag har jag en "sitta hemma och plugga"-dag. Det innebär att jag bara skall fokusera på min hemtenta som skall in nästa vecka. Den verkar så himla svår också, så känner att jag verkligen måste fokusera och lägga ner ordentligt mycket tid på den. Inte ens träna skall jag idag! Bortsett från det så är det ju vegetarisk måndag och det innebär ett nytt recept som kommer i veckan!
 
Tisdag: Imorgon har jag föreläsning 13.30-16. Bortsett från det skall jag försöka springa en runda och plugga lite.
 
Onsdag: Ledig! Fast jag skall in till skolan ändå och träffa Louise. Vi skall sitta med vår uppsats och hoppas på att vi kommer någon vart med den.
 
Torsdag: Sitta med min hemtenta och träna senare på dagen. Skall även klippa min lugg denna dag.
 
Fredag: Lillebror kommer hem från Piteå! YEEEEY! Som vi saknar honom. Tydligen snöar det uppe i Piteå nu också, haha. Så bortsett från att jag skall träna och plugga så bjuder fredagen också på familjemys och middag.
 
Lördag: På lördag skall vi ha vår årliga Halloweenfest! Det skall bli så himla kul, jag har längtat efter denna fest en hel månad. Älskar att klä ut mig!
 
Söndag: Städa och vila!
 
Bortsett från detta kommer denna vecka bjuda på inlägg som innehåller bilder från vår vinsmakarkväll, en uppdatering om hur det är med Isa och självklart lite recept. Dessutom skall vi titta på vad jag har klätt ut mig till på Halloween genom åren och vad jag kommer att ha på mig i år får ni först se på lördag. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0