Vecka 44.

Det är ny vecka och ny saker som händer! Jag tänkte att vi skulle titta lite på det.
 
Måndag: Idag sitter jag bara med min hemtenta som skall in på onsdag. Idag reser min lillebror till Piteå igen och kommer inte hem förrän i december :( Annars är det ju måndag vilket innebär ett nytt vegetariskt recept!
 
Tisdag: Imorgon är dagen innan min hemtenta skall in och därför skall jag sitta med den. Annars skall jag nog träna, tror jag.
 
Onsdag: På onsdag skall jag till skolan, lämna in min hemtenta och träffa min skrivarkompis Louise.
 
Torsdag: Skall jag, mamma och Isa till veterinären för att kolla Isas blåsljud på hjärtat. Vi får hoppas att vi får något besked vad det kan bero på den här gången.
 
Fredag: På fredag händer faktiskt inget särskilt! Jag och Dan skall titta på Idol och ha myskväll, som sig bör.
 
Lördag: Jag och Dan skall ta med Dans brorsbarn Tova och Loke på bio på lördag! Det skall bli jättemysigt. På kvällen skall vi umgås hemma hos Ola och äta tacos.
 
Söndag: Vilodag som vanligt! Spela Wii U som Dan precis har köpt och titta på tusen serier.
 
Bortsett från detta skall jag försöka springa och träna så mycket jag orkar. Jag behöver känna mig hälsosam efter en helg fylld med snabbmat och vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0