After work, fredagshäng och en lugn lördagmorgon.

Så igår gick jag och mina kollegor på After Work på Media Evolution City. Det var verkligen en rolig tillställning och jag träffade både gamla högskolelärare och högstadiekompisar.
 
Efter några timmar kände vi att det var dags att bege sig hemåt och då kramade jag mina kollegor hej då och gick hem till Micke för lite fredagshäng.
 
Angelica är nere från Borås igen vilket är superkul! Vi hängde tills klockan var halv ett och det var dags att sova.
 
Ungefär såhär har jag spenderat min lördagmorgon. Jag har ätit pannkakor till frukost, tittat på både Scandal och Grey's anatomy (VÄRLDENS sämsta Grey's-avsnitt förresten. FY FAN.) och vilat i sängen med Isa. Nu är det dock dags att ta tag i dagen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0