De senaste mobilbilderna.

Nu var det ett tag sedan vi tittade på mina senaste mobilbilder och jag har samlat på mig ett par om man säger så. Så, jag tänkte vi skulle kika! Ovanför ser ni hur jag såg ut en lördagkväll när jag skulle ut på äventyr.
 
Jag och Dan åkte och veckohandlade på Willys med våra cyklar. Det är så himla kul att inte ha körkort ibland alltså..
 
Robban på jobbet hade en badge med shields märke som han stolt visade upp en dag. Sjukt avis ju!
 
Jag och Sam som pappdockor.
 
I påskas kom lillebror Carl hem från Piteå och jag var såhär glad.
 
Jag och lillebror Christoffer påskpyntade oss med fjädrar i håret och såg samtidigt lite ut som älvor.
 
Vi hängde på Center Syd en hel dag och alla var glada utom Christoffer.
 
I påskas sprang jag 5 kilometer på 30 minuter i strålande solsken och det var en perfekt dag.
 
Jag har börjat byta ut min vinterjacka mot vårjackan sakta men säkert. Jag kan dock inte byta ut den helt då det stundtals fortfarande är väldigt kallt.
 
I påsk hade Kävlinge Kommun påskpyntat Lödde med både påskharar och häxor. Jag hittade den här söta vid en av busshållsplatserna.
 
Vi var på middag hos Desirée en lördag och jag tvingade Pixel att gosa med mig. Det uppskattades sådär.
 
Jag och Dan var ute och gick en långrunda på påskdagen och det var strålande väder!
 
Jag och Jaana har hängt vid kanalen i Malmö och druckit islatte.
 
Just nu läser jag boken "Egenmäktigt förfarande" av Lena Andersson och den är så otroligt gripande och bra. Jag  älskar att det är lite mer gammalmodig svenska och att orden verkligen blir mer än bara meningar.

I fredags låtsades jag, Dan, Markus och Micke att det var sommar och grillade på gröningen bakom vårt lägenhetsområde. Det var superkallt och vi gick in efter cirka 1,5 timmar.
 
Vi hängde på min och Dans balkong istället och jag gjorde en fiskbensfläta i Carros hår som blev lite spretig och hade lite tjocka slingor, men det tar sig i alla fall! Mer om den här kvällen får ni se i ett annat inlägg.
 
Igår var jag, Dan, Sarah, Niclas och Sös i Helsingör hela dagen. Det får ni också se mer av i ett annat inlägg! Men här är jag och Sarah i solen i alla fall.
 
Jag hade en ny blus på mig som jag såklart spillde ner.. Måste tvätta den nu snarast känner jag.

Och det var mina senaste mobilbilder för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0