En ny parfym och två sorters sugrör.

Nu skall vi titta lite närmre på vad som finns i den här ljusiga Scandlinespåsen som jag hade med mig hem från Helsingör i lördags.
 
Det var inte många saker jag hittade, men de små kapen jag hittade är jag så himla nöjd med.
 
I papperspåsen hittar vi dessa två paket med papperssugrör. De är från Söstrene Grene och kostade endast 10 kronor/paket!
 
Jag kunde inte välja mellan de lite mer enkla med stjärnor och de färgglada barnkalassugrören, så jag köpte båda! Det är ju en lyx man kan unna sig när de bara kostar 10 kronor styck, tänkte jag. Papperssugrör och servetter är något som jag aldrig kan få nog av. De är ju oftast så himla fina och piffar upp så otroligt mycket om man ska ha middag eller fest.
 
Mitt andra kap är den här Katy Perry-parfymen!
 
Den köpte jag på båten och kostade bara 199 svenska kronor för hela 100 ml. Den luktar sött och vanilj, precis som jag vill att mina parfymer skall lukta.
 
Tycker dessutom att flaskan är jättefin och den pryder just nu mitt nattduksbord.
 
Och det var mina fynd från Helsingörstrippen! Inte ett enda klädesplagg följde med mig hem, vilket är kort sagt ovanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0