Fredagskläder.

Trevlig lördag på er! Jag tänkte mest visa hur jag såg ut igår när jag hängde på kontoret först av alla.
 
 
Den här "handen i håret"-poseringen har blivit något utav min standardpose känner jag, måste nog ta och byta.
 
I vilket fall som helst så är ju blusen från H&M och är himla härlig. Mitt hår har dessutom blivit så långt nu att jag inte vet vad jag skall göra med det. Jag tycker nästan att mitt hår är för tunt för att vara såhär långt. Det blir liksom inte en frisyr av det, bara långt stripigt hår.
 
När jag kom hem bytte jag om till mjukisbyxor, åt pizza och tittade på Let's Dance. Somnade klockan 23.30. Heliga fredag!

Kommentarer
Postat av: Lisa Jönsson

Asså, för det första, den där gula färgen - FÖRBANNAT SNYGGT på dig tös! :D
Och för det andra, det där "tunna-långa-stripiga-håret" du pratar om, FÖRBANNAT SNYGGT!! :D
Har aaaalltid velat ha mitt hår just precis så!
Sammanfattat, en förbannat snygg outfit all together fina Sofie!

2015-04-27 @ 18:49:29

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0