Glad Påsk!

Glad påsk på er! Hoppas ni har det superhärligt i vårvädret och äter massvis med sill. Jag tänkte att vi skulle kika lite på hur både jag och dukningen såg ut förra söndagen när vi hade David och My över på middag. Det var nämligen lite påskinspirerat. Resten av kvällen hamnade inte på bild, så ni får nöja er med detta så länge :)
 
Jag och Dan hade dukat upp i vardagsrummet eftersom det är mycket mysigare att sitta där än helt inträngda i vårt kök.
 
Den lilla vasen kommer från Hemtex och passade perfekt med påskliljorna.
 
Jag hade dessutom fyndat pastelliga servetter på Hemtex som gör allting mycket mer färgglatt. Tallrikarna är Rörstrands Carisma, de diamantformade ljuslyktorna från House Doctor och den grå ljuslyktan är från Tine K. Duken är i velour och kommer från Jysk.
 
Och jag då? Även jag var lite påskig minsann!
 
Jag hade på mig en ny blus från MQ och de nya byxorna jag har visat er tidigare, även dem från MQ. Blusen är sådär vårigt fin tycker jag med små, små pastelliga prickar.
 
Och det var förberedelserna inför söndagen! Vi åt mat, spelade spel och hade mycket trevligt. Nu skall jag snart iväg och handla med lillebror, älskar att han är hemma över påsk!

Kommentarer
Postat av: Allan

Glad påsk!

2015-04-03 @ 15:34:04

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0