Påskmiddag hos Desirée.

I lördags var det påskafton och den spenderade jag och Dan hemma hos Desirée.
 
Som tack för inbjudan köpte jag och Dan illrosa påskris. Såklart man måste ha illrosa påskris när det är påskafton liksom!
 
Pixel har vuxit massvis sedan sist jag träffade henne och nyfiken på allt var hon också!
 
Så var det dags för förrätt!
 
Ägg- och räktoast och laxrulle. Supergott och skönt med lite andra alternativ till den traditionella påskmaten.
 
Till varmrätt serverades det lax och potatissallad. Även det var så otroligt gott såklart.
 
Idag var det dessutom en extra speciell dag då Johanna fyllde år!
 
När vi ätit upp, umgåtts och väntat en stund var det dags för efterrätt.
 
Jaana, Johanna och Steve!
 
Fina Louise i sitt fina, röda hår.
 
Och såklart värdinnan själv! En fin Des, om något suddig.
 
Även Pixel ville ha lite efterrätt, fast att hon egentligen inte fick. Klockan halv ett gick jag och Dan hem, otroligt mätta och nöjda med kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0