Tisdag.

God kväll! Idag har jag varit på jobbet länge, ätit tråkig påssoppa till kvällsmat medan jag tittat på det nya avsnittet av Mad Men och avslutat dagen med ett löppass. Nu är jag så otroligt trött och skall snart sova. Förresten, är det bara jag som tycker det är jobbigt med kläder så fort det blir en ny årstid? Jag har fram tills nu tänkt att det skall vara varmt, bekvämt men ändå fint. Nu när det plötsligt är vår så skall man ha något ljust, färgglatt och gärna inte för varmt så att man dör på kontoret. Vill ha nya vårkläder. Behöver nya vårkläder. Måste ha nya vårkläder. Punkt slut.
 
Tycker att det har varit superbra avsnitt av den här säsongen av Mad Men än så länge!
 
En 4 kilometer lång löprunda blev det idag. Älskar att jag inte ens frös ikväll när jag sprang. Komsi, komsi sommar.

Kommentarer
Postat av: Rebbe

Ja, varför ska man behöva byta kläder hela tiden? Jag tycker att vi kör på ett nytt koncept: vår och sommar året runt! Woho!

2015-04-22 @ 10:33:41

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0