Vecka 16.

God morgon på er denna sköna måndag! I helgen samlade jag på mig massvis med material som jag skall visa er i veckan! Hoppas på att ni kommer att tycka att vissa inlägg är lite roligare än "det här gjorde jag på lördag och söndag" ungefär. Men som vanligt börjar vi med att kika på hur denna vecka kommer att se ut!
 
Måndag: Idag är det faktiskt ingen vanlig måndag utan det är premiär för Game of Thrones säsong 5! Som jag har längtat och väntat och suktat efter denna dag. Det skall givetvis firas med att lillebror och hans kompis Alexander kommer hem till oss ikväll för GOT-kväll som vi så fint kallar det. Varje måndag nu i tio veckor framöver skall vi samlas och titta på Game of Thrones, vilket vi brukar göra. Jag skall ha på mig min fina "Winter is coming"-tröja och allt. LÄNGTAR!!
 
Tisdag - Torsdag: Annars är veckan som vanligt! Jobb, träning, laga mat, hinna leva typ. Mina veckodagar brukar inte bli så särskilt händelsefulla. Det är i alla fall skönt att det inte blir mörkt förrän vid 20-tiden nu. Hoppet om våren ungefär.
 
Fredag: På fredag skall jag och Dan bara ta det lugnt. Vi skall äta någon god mat och titta på Let's Dance. Fredagsmys med andra ord!
 
Lördag: På lördag fyller två favoritpersoner år! Både min pappa och Dans brorsdotter Tova. Tova blir 6 år och Pappa 56. Hur roligt är det inte att Tova föddes på min pappas 50-års dag? I vilket fall som helst så blir det kalas hela lördagen, först hos Dans bror och sedan hos mamma och pappa.
 
Söndag: På söndag fyller min mamma år! Ja, mina föräldrar fyller år dagarna efter varandra. Ganska lustigt faktiskt. Så det skall såklart också firas. Annars blir det en relativt lugn söndag!
 
Och det är hur denna vecka kommer att se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0