Helgen.

Jag tänkte att vi kunde kika på lite bilder som får symbolisera helgen. Eller i alla fall fredag och söndag, lördag får ett helt eget inlägg.
 
Fredag:
I fredags var vi på kräftskiva hemma hos mamma och pappa. Mamma hade dukat superfint och "kräftigt".
 
Ljuslykta och allt!
 
Alltså ÄLSKAR skaldjur! Vill äta kräftor minst 2 gånger till denna sensommaren i alla fall. Det var tredje gången som jag åt kräftor nu i fredags för denna sommaren.
 
Till kräftorna serverades bland annat västerbottenpaj och köttfärspaj.
 
Fina Alice var med på familjemiddagen.
 
Christoffer och Sös.
 
Och så Carl! Sedan blev det inget mer fotograferat denna lördag. Vi åt tills vi dog ungefär och jag var hemma klockan 23.30 igen ungefär. Bra fredag!
 
Söndag:
Jag har bara denna bild som får symbolisera min söndag. Vi har varit på 5-års kalas hos Ola och Angelica idag, finaste Loke har fyllt år. Vi åt jättegoda kakor och pajer och det var så otroligt varmt ute. När vi kom hem lagade vi storkok, så att vi kan ta med oss matlådor till jobbet i veckan.
 
Men det har varit en bra helg i alla fall! Vad vi gjorde på lördagen får ni se i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0