Kräftskiva med Sydsvenskan.

Igårkväll skulle jag egentligen ha varit hemma och vilat, men istället hamnade jag på Sydsvenskans kräftskiva med jobbet! Den hölls på Malmö Kanotklubb och de hade hyrt sådana där uppblåsbara bollar som man kunde testa att springa på vattnet med. Kul!

Det var så himla fin och god mat och allt var jättefint pyntat i kräfttema. Det var första gången jag smakade havskräftor dessutom! Det var gott, men jag föredrar nog vanliga kräftor ändå.

Vi sjöng massvis med snapsvisor.

Och hade jättetrevligt.

Till efterrätt blev det äppelpaj! Klockan halv tolv var det dags för mig att åka hem och idag är jag helt slut. Så himla roligt och trevligt var det! Mycket bättre än att ligga på soffan och slappa om man säger så. Nu skall vi ta oss igenom veckans sista arbetsdag och sedan skall jag sova i en miljon år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0